Tisdag 18 September

Det händer så mycket grejer här..
Men det är tyvärr inget jag vill dela med mig av riktigt än, vi väntar lite till först :-D
Har inte skrivit så mycket hundrelaterat på ett tag. MEN, det kommer bli ändring på det snart.. Eller det kommer vara både Vidar och hundigt. Kommer bli en ganska stor förändring på hundfronten eller hur man ska säga..
Kommer att återkomma till detta vid ett lite senare tillfälle :-)
 
Idag planerar jag och Vidar och ta en promenad runt Filipstad medan Pappan tränar. Måste även in på affärn så de gör vi också undertiden när han tränar. Ikväll kommer C & E hit vi ska äta och bada bastu. Eller jag badar väll inte bastu. Jag och Vidar får göra något annat under tiden.
 
Morgonens vikt 57kg (nu 9 dagar efter förlossningen)
1kg mer än innan jag blev gravid. Hade jag vetat att de skulle vara såhär efteråt hade jag inte nojat mej så mycket.. Men man kan ju aldrig veta innan..
Börjar bli träningssugen, men lär vänta till efterkontrollen kanske och se så allt är bra.
 
9 dagar efter förlossning. Okej, naveln är inte sej lik än..
 
 

Från Vidars och vår mysstund igår innan vi somna.
 
 
 
 
 
 
 
2012-09-18 @ 10:03:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisen

fina ni är...äter du strikt? med tanke på vilken fin mage du har...

2012-09-18 @ 13:59:15
Postat av: Victoria

hej!

håller på att skriva ett inlägg om mål inom ett till två år och vill gärna ha ditt svar:
Vad har du för mål inom ett-två år?

När jag publicerar inlägget kommer jag att länka din blogg till ditt svar :)

Hoppas du svarar och kommenterar något inlägg på min blogg, för annars får jag inte svaret...

2012-09-18 @ 14:13:41
URL: http://mezei.blogg.se
Postat av: malamutemamma

Strikt och strikt vet jag inte..
De beror nog på vad man jämför med :-)
Men själv disciplin tycker jag nog att jag har gällande kost.

2012-09-18 @ 15:00:46
URL: http://www.malamutemamma.blogg.se
Postat av: Lisen

okei :) kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du äter ozå så man kanske kan få liten inspiration :)

2012-09-18 @ 19:40:10
Postat av: Darksess

Så söt! ^^ Vilken mage! En dröm om det såg ut sådär efteråt.

2012-09-18 @ 21:21:36
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0