Tisdag 2 oktober

Tisdag, ännu en ny vecka har börjat.
Igår var jag och Vidar med mamma till Karlstad, de blev en tur till IKEA och frukost där :-)
Köpte lite grejer jag saknade till Vidar.
 
När vi kom hem däckade vi i sängen då jag hade sånn huvudvärk.
Tror den kan berott på för lite sömn. De senaste två nätterna har vi inte sovit så mycket.
Tror Vidar haft ont i magen, de är inte de att han skriker, utan han mer ligger och jollrar/låter med en nedstämd ton.
 
Nu sover killen i babysittern här brevid, när han vaknar ska jag och han åka till maxi o köpa mat.
Han gillar ju sin bilstol så de blir kanon.
 
Denna vecka är en spännande vecka :-)
 
 
2012-10-02 @ 12:23:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0