Tôrp

Han jobbar snabbt min karl!
 
 
FÖRE:
 
 
UNDER:
 
 
IDAG:
 
 
Endel kvar att göra..
Men MYCKET är gjort! Tack vare att jag har en så händig och driven man!!!!
 
 
Den "röda-delen" till höger (syns inte så mycket av på sista bilden) ska rivas, sedan ska en ny del byggas där som kommer bli badrum & vardagsrum, samt balkong uppepå.
Men det projektet startar vi först till våren/sommaren, då de ska gjutas först.
 
Sedan ska taket bytas, ser så tråkigt ut med plåten som ligger nu..
 
Visst blev väll ingången trevligare på vårt sätt??
 
Fönsterfodrena skissade jag på och sågade ut mallar till i fredags när Thommy jobbade,
utan att veta hur de egentligen skulle se ut när de väl kom på plats.

Men jag tyckte de blev riktigt fina faktiskt, lite roligare än att bara köra med raka brädor..
 
De kommer se bättre ut när vi målat, så de "sticker ut" lite mer :-)
 
 
2012-11-25 @ 19:12:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Darksess

Jättefint! :) Riktigt duktiga!

2012-11-25 @ 21:17:20
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Brittis

Vad fint det blir! Ni har ju energi så det räcker och blir över...jättefint med ny panel och de nya fönsterfodren blev ju riktigt, riktigt bra. Roligt att du tar bilder och visar, följer gärna det här projektet...vi har levt i en renovering några år men nu säger R att det får vara nog nu ett tag, han har en skadad hand och är rätt less. Så nu blir det lugnt ett tag :-).

2012-11-27 @ 08:39:45
Postat av: Robin

Jädrar vad fint det blir!
Sån där panel skulle jag vilja ha hos mig :)

Vi ses på lördag! Vad roligt det ska bli.
Har laddat batteriet i kameran och tömt den. Så ska ta massor med bilder!
Nu kom snön här, såg hos mig att det var snö i Nykroppa (när jag tittade över sjön.) Men hos mig kom det endast massor med regn...)

2012-11-28 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0