Lite gnällig

men de får jag vara.
De är de som är bra med en blogg, jag får skriva och tycka precis vad jag vill här på min egna plats och gillar man inte att läsa de är det bara att låta bli!
 
Lite frustrerande att vara konstant kissnödig och med ett huvud som nyper åt urinröret så man oftast inte kan kissa :-( Det gör ont!!
Och de är lite frustrerande med en rumpa, fötter som sparkar upp i magsäcken så man numera spyr igen och mår illa, ibland helt utan förvarning.
 
Sen var de Divine också..
Om en stund ska vi iväg till veterinären (igen) för tredjegången med samma fel som inte läker!! Att de ska vara så svårt att få bukt på detta!!
 
Idag gissar min mormor på att det blir.. På min gammelmorfars födelsedag. Han skulle ha blitt 99år :-)
Men idag kommer de inte bli, känner absolut ingenting som tyder på de..
 
 
2012-08-31 @ 07:04:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0