Gókväll

Fredagkväll..
Ja som jag skrev tidigare så var jag iväg till gymmet en sväng efter Thommy kommit hem från jobbet. De va lika gött som vanligt. När jag åkte därifrån ringde jag till kära M och hon konstaterade att jag varit på gymmet nästan 2 timmar. De va inget jag tänkt på själv, mer än att vi messade när jag var påväg dit halv 4 och att ja sedan ringde upp närmre kl 6 och var då påväg hem igen.
Ja tiden går fort när man har roligt.

Hoppas de blir en sväng imorgon igen. Beror på vad klockan hinner bli innan Thommy kommer från jobbet. Men jag ska absolut klämma in hundkörning i helgen. Nu när jägarna hunnit lugna ner sej plus att valparna har ploppat ut så nu behöver ja inte sitta som klistrad och lixom vänta. Nu räcker det att Thommy är hemma och har "koll".

Sila törs nu lämna de små, kortare stunder. Och då menar jag kortare. Imorse när Thommy åkte släppte han ut henne en sväng sedan kom hon in och gick till lådan. Efter en liten stund kom hon tassande in till mig, hoppade upp i sängen och myste i säkert 2 min. Sedan smög hon ner från sängen och in till valparna och la sig igen.
Även en mamma behöver kärlek. Kul att hon vid små korta stunder kommer och söker kontakt även om de inte blir så länge än. Men hon gillar mer än väl när jag sitter inne hos dom och gosar med henne.

Något nytt hon börjat med senaste dagarna sedan valparna kom är att hon vill titta ut genom fönstrena..? I valprummet har jag ett litet bord med diverse bra att ha saker, (termometer, anteckningblock, penna, kamera, våg med mera) och där vill hon klättra upp för att kunna se ut genom fönstret. Även i köket har hon klättrat upp på en kista jag har under ett fönster för att titta ut. 

Hon vill spejja efter va som händer ute kanske, eller?



Just nu




Natti






2011-10-21 @ 22:03:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0