En hurtbulle

..är precis vad jag har varit idag. Efter att ha öppnat på jobbet åkte jag hem och tog hand om tvätt och disk solade även en liten stund. Sen ut i solen och powerwalkade med Kaiza i 50min. Jag hade igår kväll bestämt mej för att ta en tur med hojen idag, men eftersom de kom snö sent igår kväll så va de inge vidare cykelföre idag. Därför fick jag bränna kalorier till fots istället.

Nu har jag förresten mätt ut en fin 4mils sväng på eniro.se som jag ska testa med cykeln såfort vägarna torkar upp lite till.

Några bilder från min och Kaizas promenad













Efter promenaden slängde jag i mej lite lunch, en burk tonfisk och spenat fettuccine (heter de så tro?).
Pysslade lite inomhus, slängde mej i duschen och så ringde gubben och sa att han slutat för dagen.
Hade inte räknat med att han skulle vara redo för gymmet så tidigt så de va bara att slänga sej i bilen och åka.

På tal om slänga, så fick jag slänga med mej 2 bananer i all hast då jag hunnit blivit hungrig igen, som jag sedan fick slänga i mej i bilen, för att sedan slänga på golvet..





Det blev ett 90min pass på gymmet. Körde Rygg, Triceps och Traperzius.
Blev en jädra massa marklyft, härligt!

Sedan hem och laga kvällsmat.

2011-03-28 @ 21:03:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0