Knas

Första gången jag hörde denna låt började jag att skratta rätt ut och sa till Thommy:
Va fasen sjunger han???!!!

Lyssnar och lyssnar.. Jo han sjunger faktiskt så, är de inte fel på mina öron så är de fel på  Taio Cruz uttal.
Lyssna en sådär 32sekunder in i låten..

Vart tycker du att de låter som att han brukar stoppa upp sina händer någonstanns ibland???










Jag hör iaf ordet ass..?


Och sen till nästa låt som jag hörde för första gången för ett tag sedan och skrattar och säger till Thommy. Jag tyckte han sjöng Fuck You! Haha

..då Thommy svarar: Men det är ju de han gör!!!!

Ja och den låten heter faktiskt desamma, Fuck You!
En himla bra låt som jag blir sååå glad av att höra!! Jag blir på fruktansvärt bra humör av den. Så jag delar med mej:




Älskar den sista låten!! Så jädra bra!!
2010-10-07 @ 20:30:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0