Hippan for my sis!

Allt startade hemma hos Malin, där vi alla möttes upp förberedde de sista.
Samt satte på de fina kostymerna på pöjkera som skulle hjälpa oss med själva kidnappningen...
 


Här är dom i sina fina kostymer på kvällens vrålåk!

Jag trodde jag packat med mej allt. Så jag och Thommy sätter oss i bilen hemma och ska åka tilll Kristinehamn för att hämta Tina. När vi plockat upp henne åkte vi vidare till Malin där alla skulle samlas och åka i samlad trupp mot Prinsudden, där min kära syster bor.

 

När vi var sådär bara några kilometer från Malin säger jag på skoj till Thommy, du fick med dej drickan va? ;-)
Vadå, säger han?
Nä jag tog inte med någon dricka...

Jag: VADÅ SKOJJAR DU NU??!!!!
Han: Nä, vadå? Jag tog inte med den.
Jag: MENAR DU ATT DU PACKADE IN ALLT I BILEN UTAN SPRITEN????!!!
Han: Ja, de står kvar hemma på golvet vid kylskåpet.

PANIK! Jag som köpt massa dricka till alla för kvällen.

Thommy fick släppa av mej och Tina hos Malin, och sedan åka de där extra 6milen och hämta drickan åt oss.

Under tiden gjorde vi iordning killarna med sin fina outfit, tog lite fördrinkar och bara satt o va nervösa att något skulle gå på tok :-)


Killarna med deras chaufför, Tina och Emma i Malins trädgård.


Tillslut anlände Thommy med drickan så vi kunde dra vidare mot Prinsudden. Där parkerade vi enbit ifrån huset. Där hade Thommy tidigare under dagen varit och lagt i våran lilla roddbåt som killarna skulle ro fram till syrrans hus i.


Dom fick i sej en aning mycket för friskningar under tiden vi väntade på Thommy-chaufför som skulle komma med drickan så de tog en jäkla stund för dom att komma iväg med båten sen när de var dax för de..

Här är dom påväg roendes mot syrrans hus, med en megafon i
högsta hugg.


När de kom närmre satt dom och ropade på Sofia Vähäsalo, som lyckligtvis satt ute på altanen.

"Vill du gifta dej med mej??!"

Efter en stund gick megafonen sönder, eller så kan även de berott på deras förfriskningar med på ett eller annat sätt så blev den rätt snabbt slängd i vattnet..




Här har de tillslut tagit sej iland och kramar om syrran :-)


Måste ta med denna klockrena pos. De man inte har i kläderna kan man ju alltid ha utanför..

 

:-D



På Prinsudden blev de lite skål och bubbel, innan syrrans åk kom indukandes på gården..
Min syster har väll alltid gillat volvoraggare.. eller?




Vem är inte nöjd i de baksätet?

 

Sen blev de cruising på stan och sedan började hennes uppdrag..


Tyvärr han hon inte med så många pga att de tydligen ballade ur som några kallade de :-)
Men tänk de tyckte inte jag att de gjorde, de va bara kul!


M var så full att han glömde behålla grejerna innanför manikinin. Jag fick inte spela Brittas f*tta låten i bandspelaren för övriga möhippegruppen. M sprang in mer eller mindre naken på Maxi och blev utsläng av personalen. 2 glada tanter som satt alldeles brevid på en bänk vart JÄTTEGLADA att få se 2 nakna pöjker.
Syster gjorde tappra försök att få klippa kalsonglappar men endast malin ställde tillslut upp. Tina sprang och gömde sej för hon skämdes så. S som skulle försöka visa med sin skylt att de va bröllop på g vart så till sej att han bara sprang runt och skrek: SKÄNK EN SLANT TILL EN FATTIG TANT!

Ja vi lämnde ica maxi strax före polisen anlände :-D



Haha!! Men här kommer iaf en bild, den enda jag fick till innan de balla ur...

 

 


Städat en stund.







SiS

2010-06-15 @ 20:02:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin m. flock

HAHAHHAHAHHAHAH ! Jag dör :-D Kom polisen ?? HAHAHHAHHAHHAH ! Shit.... Tack för skjutsen, guld värt ! Nu nanna kudden :-) natti

2010-06-16 @ 01:00:27
Postat av: Brittis

Det här skulle jag velat se! Hjäälp, utslängd från ICA Maxi? Polisen kom? Häädeguuud!! Sofia ser ut att ha roligt :-).

2010-06-16 @ 10:02:35
Postat av: sofia

mmm...

Kan ju tillägga att polisstationen ligger 50 meter från maxi i kga... ;)

2010-06-17 @ 00:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0