Nornäs..

..drömmarnas by!

Min kära mamma var lite bättre på att använda sin kamera när vi var i Nornäs sist, än vad jag var. Så här kommer några bilder:



Stugan före målning



Stugan efter målning



Mitt och Thommys krypin plus garaget.

Min duktiga pappa har satt in ett fönster mellan garagedörren och den bruna dörren. Där inne ska det byggas ett litet kök, en toalett, en dusch och en bastu. Ska bli skönt att få ett eget kök ute hos oss :-)




Stugorna och tomten



Tillbyggnaden som blev klar i juli. Här var tidigare en altan.



Trädfällning. Pappa sågar och Thommy drar :-)

Lyckad bild mamma!! :-)



Jag kör ris till brasan. Pappa och Thommy tittar på :-)


Jädra vilken fart jag fått på bloggandet nu då. Flera inlägg på en och samma dag. De e inte dåligt. Missa inte att skrolla neråt och läs de tidigare inläggen :-)


2009-08-06 @ 12:53:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Alltid skönt att se på när andra arbetar! :-)

2009-08-06 @ 15:21:05
Postat av: Mattias

Va fint ni fått det =)

2009-08-06 @ 23:26:50
Postat av: Mimmie

sv; självklart kommer det bilder inom kort :) när vi fått lite ordning, för nu är det grejer överallt ! :P



jag är nyfiken på hur det blev i erat rum ni tapetserade :)

2009-08-09 @ 16:38:40
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0