2014-05-20

Har vart en bra dag, har hunnit lite av varje.

Vart ute 2ggr med barnen.
På em tog jag bort lite buskar vi har på gården.
Valde att spara en av de tre rododendron (stavning) och sågade ner den rejält, ska bli intressant o se om den dör eller överlever efter min frisering.
Den hade jättelånga hårda grenar så de va inte så lätt att klippa gräset runt den.
Men nu är den kapad i sidled och växer uppåt istället.

Dör den får vi väll sätta en ny.

Vid fyra när thommy kom hem åkte jag till affärn o handlade mat, sedan till vital o körde framsida lår & vader.

Hemma var de bra att packa upp, kvällsmaten o natta barnen.
De snarkar nu gott sedan en stund tillbaks.
Själv sitter ja med kvällskeso och blekning i håret.

Våra gula orpington tuppar.


Dagens handling 


Kvällsmål.

Imorgon ska jag till en tjej o se om hon kan fixa min handled.
Har haft problem i flera månader.
Apont o en sena som hoppar runt när ja vrider handen..
Sedan hem till mammi på lunch :-D

2014-05-20 @ 19:47:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0