Vargas doppresenter

Eftersom vi inte hann öppna dem på plats, tänkte jag visa bild på dem här så de som vill kan se vad hon fick.

Hoppas jag fick med allt på bild!

Alla fina presenter.



En bok "mina första år" och en liten nalle.  
• Ett silverhalsband Skogstjärnan.
• En nallespargris som även är en speldosa.
• En brun/rosa/leopardfilt, en ap-snuttis och ett par rosa solglasögon.



Ett rosa fotoalbum.
• Muminmugg och skål.
• Presentkort på Lindex
• Muminbestick, musik cd & massa rosa kläder.
• En flagga men ingraverat namn, födelsedatum, vikt, längd & dopdatum.


Pengar till ett träd/buske/övervintrande växt & 2 snuttedjur.
• Pengar & ett silverhalsband hjärta "sötnos".
• Pengar & ett silverarmband med fyrklövrar.
Jeansklänning & Strumpbyxor.



Fårskinn
• Ett sparkonto
• En tjock sagobok 



En Varga-tavla
• En spelande elefant
• Ett silverarmband med nyckelpigor
• En Vikingasparbössa med "Varga" ingraverat
• En rosa filt med Namn, vikt, längd, födelsedatum.



Tofflor, Vargtallrik (tavla) & en bok "prinsessan Estelles bönbok".
• En barn bibel.
• Pengar
• En apa, en Pippi bok & en Pippi dvd-film.


Nu hoppas jag som sagt jag fick med alla fina presenter på bild!
Tack så jättemycket för allt fint Varga har fått!!

När Varga var nyfödd öppnade vi ett sparkonto till henne där alla doppengar kommer att sättas in.
Så vida man inte hade någon annan önskan vad pengarna skulle gå till.

2014-03-03 @ 08:07:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S

Tofflorna och tallriken är köpta i Orsa Björnpark :)

2014-03-03 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0