Svar på kommentarer

Postat av: Lis
hur många gånger i veckan gymmar/tränar du? ??! har dU nåt mål? (:
 
Svar:
Som det är nu är det jätteolika. Är det på gymmet vi pratar om så är det ibland flera ggr i veckan eller någon vecka kanske de inte blir av alls. Promenader blir de nästan varje dag.
 
Under graviditeten var mitt första mål att "komma tillbaks".
Det vart ett mindre mål än jag trott. Vilket var nått efter bara några veckor.
 
Just nu ligger fokuseringen mestadels på hemmet.
Vi flyttade ju hit för bara några månader sedan, så detta år vill vi få färdligt huset och gården som vi vill ha det.
 
Sedan när jag inte har en liten som påverkas av vad jag gör och äter på samma sätt,
så har jag nya mål att ta tag i, men dem vill jag inte dela med mig av ännu.. ;-)
 
 
 
 
Postat av: Brittis

1. Har också en träningsfråga men om en annan sak: ser att du aldrig har skor på dig när du tränar. Det går alltså bra?
2. Du tappar hår efter graviditet/amning? Men ditt hår ser jättefint ut ff. Jag hade kort hår när jag fick bäbis och tappade så mycket att frissan inte ville klippa mig, hi hi. Det växte ut rätt snart och då kändes det som igelkottaggar i hårbotten. Ha en fin helg, hela högen däruppe i skogen!

Svar:

1. Jag har ingen aning om det är en för eller nackdel, det är bara att jag trivs så :-)

2. Ja, i vanliga fall tappar jag mycket. Men det är ingenting emot vad jag tappar nu pga graviditet/amning. Fast nu verkar jag dessutom fått en ny "växt-boozt" för de växer ut nytt framförallt i pannan som bara är några cm och står rakt upp! Mitt hår är ju allmänt rätt misshandlat.. Har ju inte vart hos en frissa på typ 8-9 år, så där håret slutar är helt enkelt där det gått av. Sen är det ju torrt, blekt och trassligt.. En frisör skulle gråta om den granskade mitt hår :-)

 
 
 
Postat av: Minna

Tänk om man hade en kropp som din efter förlossningen. Grymt bra jobbat!
Så söta ni är du och Lina :) Visste inte att ni har varit vänner så länge.
Ha det gott!
Mvh. Minna (Jaris syster)

Svar:

Tack! :-)

Ja Lina är nog den jag känt längst och som var min första kompis :-)


 
2013-03-11 @ 12:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0