Några dar sen

Här har det varit tyst ett tag. Har haft fullt upp med massa olika saker. I helgen grejade vi mestadels med hundar, hundgårdsbygge och vedklyvning. Tanken är att vi ska byta ut alla hundgårdssektioner (på baksidan av hundgårdarna) mot en brädvägg. På så sätt får vi lös fler sektioner till fler och större hundgårdar, samtidigt som hundarna får lite insynsskydd/vindskydd. Vi håller även på att sätter plåttak över knappt halva hundgårdarna. Kommer bli bra när det är klart sen. Men det är rätt mycket jobb kvar ännu.. I måndags åkte jag och Vidar in till Filipstad. Gick en långpromenad sedan babysim. När vi kom hem var mina föräldrar här på besök. Gårdagen var tänkt att jag skulle åka till stan och träffa en gammal kompis. Men hon messa på morgonen att hon inte kände sej kry, så vi skjuter på det. Eftersom jag packat iordning vagn och Vidars grejer kände vi oss sugna på att göra något ändå. Så jag ringde mamma.. Så vi möttes på stan och gick i lite affärer. Sedan åkte vi till HK träningscenter, sedan vidare till thaien och åt lunch. Där träffade vi på mormor och hennes tjejgäng. Jag och Vidar bestämde oss sedan för att följa med mamma hem sen. Så när lillebror kommit från skolan gick vi alla en promenad och sen åkte vi hem i kvällninga. Idag pysslar vi lite hemma med de vanliga.. Imorgon är 6-månaderskontrollen på BVC. Återkommer garanterat med hur det gick där imorgon.
2013-03-06 @ 09:41:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0