21 mars

Vidars "krångel nätter" gick över fort.
Det var kanske 3-4 nätter med gråt. Men nu sover han igen som vanligt.
 
Fick ju höra/läsa lite avskräckande exempel från de som haft det så i månader.
 
Självklart kommer de inte ha varit de sista nätterna, men några nätter till och från får man ju räkna med som småbarnsförälder.
 
Nu räknar ja verkligen ner till Finlandsresan, det ska bli kul!!
Thommy har lovat att greja med Vidars rum medan vi är borta. Då kan han greja med slip & byggdamm under flera dagar. Hade Vidar varit hemma hade man ju liksom behövt städa undan efter varje "pass" för att inte han ska ligga och rulla i allt damm och skit som blir på golvena.
 
Så det blir perfekt att ta det när vi ändå är borta.
Vidars rum är väll största projketet innan vi börjar med utbygget.
Fast det är ändå bara väggar och golv som ska bytas.
 
 
Jag tror jag glömde berätta hur 6-månaders kontrollen på bvc gick..
Den gick iallafall jättebra.
 
Vi pratade om att vidar precis börjat smaka mat.
Vad Vidar kan osv.
Hon undersökte honom och sa att han är så stark.
Allting var perfekt.
Efter mätningen sa de att han följer kurvan exemplariskt.
Så de fanns inget att klaga på där.
Skönt!
 
Jag ska erkänna att dagen innan blev jag lite nojjig. Jag sa till Thommy tänk om de hittar nått stort fel..
Tänk om de skulle säga att hjärtat inte låter som de ska, eller vad som helst..
Ja nu är det ju dumt att gå och tänka så, men de va nått som bara kom över mej.
Så det kändes väldigt bra när vi åkte därifrån.
 
2013-03-21 @ 09:43:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Galet söt :D

2013-03-21 @ 17:07:23
URL: http://darksess.com/
Postat av: Brittis

Håller med, Vidar är supersöt!

2013-03-22 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0