Vecka 21

 
 
Mer än halvvägs med andra ord.
Tiden går betydligt fortare denna gång, antagligen för att jag har en Vidar som förgyller mina dagar.
Förra gången minns jag att jag räknade dag för dag.
Nu kan de gå lån tid innan jag börjar fundera "vilken vecka är jag i nu egentligen?"
 
Mår fortfarande illa och spyr då och då..
Främst på mornarna.
Eller om jag åker bil med någon annan som kör.
Vilket betyder, får jag välja, så kör jag!!
 
Åkte med syrran till gymmet förra veckan,
fick stanna och ha spypaus på typ de 15 km vi skulle åka.
Hon passade på att fota mej tydligen.
Jag hade shakern som spyhink ifall ja inte skulle hinna ut :-D
 
 
 
 
Får bli ett fredagsfyspass idag :-)
2013-07-05 @ 08:55:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0