På Tur

Igår vid lunchtid gick Thommy på semester.
Så vi packade väskor och gav oss ut på en tur.
 
Vi utgick ifrån gården här hemma och gick ca 1 timma, hade mat och blöjbytesstopp
och gick sedan lite mer än en timma till innan vi stannade för kvällen.
 
Vidar var på bra humör hela tiden.
Somnade en stund på pappas rygg, i en bärstol jag hittat på mammas och pappas vind från 1800-frys-ihjäl.
Den fick fungera tills vi köper oss en.
På den fanns ingen väska dock, så Thommy bar Vidar.
Jag, Zigge & Bitchen bar all packning.
 
Väl framme blev det grötkok till Vidar på engång,
sedan satt vi vid brasan en stund innan han fick hoppa i sin pyjamas och lägga sig i tältet.
Jag och Thommy satt kvar vid brasan några timmar innan även vi kröp ner i tältet.
 
Eftersom mitt mobilbatteri dog under natten så blev det bara bilder från dag 1.
 
 
 
2013-07-02 @ 16:49:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Shit vad mysigt det såg ut!
Fina bilder. Hoppas ni hade en bra tur :)
Längesen jag var på tur nu.. Sålde ju all min utrustning på tradera haha!

Ha det gott i sommarvädret :)

2013-07-02 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0