Kvällsbad och Blåbär

Under gårdagen fick jag och Vidar besök av syster och hennes tre killar.
Vi tittade på kycklingar och åkte ner och badade.
 
På eftermiddagen när Thommy kommit från jobbet grejade han ute på gården och efter kvällsmaten föreslog han att vi skulle åka ner till sjön och bada.
 
Så det blev ett kvällsbad.
När vi kom hem var det gröt och läggdax för Vidar.
När han lagt sej gick jag ut i skogen och plockade lite blåbär..
 
Hjortron är jag färdig med för i år.
De blev ett par påsar i frysen, som ska bli sylt i vinter.
 
Blåbär ska jag plocka x antal litrar till av dock :-D
 
När jag kom in vid 21 tiden blev de soffhäng med mannen en timma till Historieätarna (bästa-programmet!)
och massa melon till de!
 
 
 
 
2013-07-25 @ 13:48:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0