23 Juli

Går in i vecka 24 imorgon.
 
Känner mej typ fet.
Eller svullen, kanske är mer det rätta namnet?
Man känner sej ju inte superfast i kroppen precis.
 
Ändå kan det ju inte vara en massa fett jag gått upp,
då jag nu ligger på +2kg sedan plusset.
 
Mår förövrigt bra, illa tillochfrån varje dag.
Men har nog inte spytt på 2 veckor kanske?
 
Inga andra "men" än så att säga.
Mer än att jag känner av endel sammandragningar när jag grejar med saker.
Men de gör ju inte ont, så det är väll bara som de ska.
 
Har suttit och tittat på massa bebisbilder på Vidar när han var nykläckt.
Han är ju faktiskt ingen bebis längre.
 
Jag kan inte säga att jag önskar han tillbaka till ett litet knyte heller.
Jag älskar att se hans framsteg varjedag!
 
De är bra att det kommer en ny liten om typ 16 veckor så jag får snosa bebis igen.
Gud så myysigt.
Ett nytt litet liv att följa och beundra.
 
Tänkt vi säger ofta tillvarandra,
jag och Thommy, (om vi tex åker bil)
om några månader sitter där 2 små barn i baksätet i bilen <3
..Våra barn!!
 
Jag la Vidar i sin säng nu för 5 min och han har varit tyst sedan dess,
måste in och titta..
Så här ser de ut här hemma just nu:
Även igårkväll somnade han själv.
 
Han fick sin gröt, borsta tänderna, på mej pjyamas,
vi pussade han godnatt och la han i sängen och gick ut i köket.
Han babblade en stund där inne, sen en kvart senare sov han så gott.

Så ibland somnar han allt själv.
Han blir så lugn när han hamnar i sin säng,
som om han tycker det är skönt när han får lägga sig där :-)
 
Magbild från igår:
 
Nä nu ska jag ut och greja med något medan han sover!
 
 
 
 
2013-07-23 @ 11:00:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0