Slomning

Igår kväll var vi iväg på årets slomning, Jag, Thommy, I & J. Eftersom vädret var lite ostabilt tog vi med tarpen och spännde upp där vi skulle ha brasan. Så där satt vi under tarpen, spelade kort och grillade korv i väntan på mörkret och att slommen skulle gå till.

Divine följde med oss iår.


Silent Ridge Divine in Snow.



Brasa



Hättälva


Var mycket trevligt, men oj vad trött man blir. Jag är inte van att vara vaken så sent längre. Vi kom i säng vid tolv tiden tror jag och då kände jag mig som en klubbad säl. Tur att jag är ledig idag, jag tog mej en ordentlig sovmorgon till 9:30.

I helgen har vi röjt på gården, i boa & lillstugan och gjort en skräphög vid parkeringen. Så idag ska vi åka till återvinningscentralen med allt. Så jag ska väll börja fylla så mycket som går in i bussen under dagen idag.
Hundarna har sprunigt lösa på tomten hela helgen, badat endel och jagat änder :-)



2012-04-16 @ 10:56:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0