Lite mer bilder från vårt Gruvbesök

Jag skickade några bilder från vårat gruvbesök i Sala Silvergruva via mobilen.
Men här bjuder jag på några till..




Efter middagen på värdshuset blev vi ner skjutsade till Sviten i gruvan.
Den var upplyst med massa levande ljus. Där fanns även ett dukat bord med diverse godsaker.





Vår säng för natten




Min man





Lite svårt att se kanske, då de blir ganska mörka kort i en gruva.
Men som ni ser var de ett stort rum vi bodde i.




Då vi var ensamma nere i en gruvan och hade 2 mil gruvgångar på just våran nivå
kunde vi inte låta bli att smita ut under natten och utforska lite på egen hand.




 
Vi





Min man, ser något trött ut.





På morgonen kom de ner och dukade upp frukost till oss.




Nu har vi nyligen kommit hem från gymmet.
Potatisen är i ungen, kött och champinjonsås på gång :-) Jag sitter med en burk minikeso i väntan på att maten ska bli klar.

Ska man fira lite idag tro, kan ju säga att vi nu är halvvägs.
Var på ultraljud idag igen och fick se kotten sprattla för fullt. Den ville inte gärna vara med på kort, då den la armarna i kors för ansiktet hela tiden. Så bm fick buffa på magen så den skulle flytta på armarna.
Vi tog inte reda på vad de är, då de skulle vara lite som att förstöra all spänning. Om 20veckor får vi ju veta ändå.


 



2012-04-23 @ 17:31:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0