Hejsan hejsan

Bilder tagna för 3 dagar sedan. Idag har öronen ställt sig upp på alla utom min tik Bitch.









Min Wolf :-D


















Igår fyllde våran lillplutt Iluk år, 3år! ..inte 2 som jag skrev på Facebook. Jaja, man kan inte ha koll på allt jämt, men ja visste ju iaf att han fyllde år!! Det firade vi med körning igår.

Var även ute och körde dogsen en sväng idag. De blev dock en mycket mer spännande körning idag, då pannlampebatteriet dog när vi hade några kilometer kvar hem. Så vi körde på känn så att säga i kolsvart mörker. De som jag tänkte hela vägen var "Hoppas ingen mer galning är ute utan lampa så vi kör rätt över dom" :-) Men det gick bra.

Undra om de finns pannlampe batterier med indikator som visar hur lång brinntid med olika styrkor på lampan det är kvar. Annars kanske man skulle ta och uppfinna!! ...?

 

 

2011-11-23 @ 17:29:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Naw vilka tussar :)

2011-11-24 @ 05:02:55
URL: http://kieronochtyler.blogg.se/
Postat av: Malin

http://www.friluftsland.se/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=25352

Kolla in vad jag hittade:) Du slipper betala patenten;) Tror baskemig att jag ska köpa en o prova, var ju inte så galet dyr heller:)

Jättefina bilder på puppisarna! Kram.

2011-11-24 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0