Söndag 20 November

Ja här är de fullt upp och lite till.

I helgen har vi haft valpköpare här. Ja vi har ju sedan tidigare valt våra 2 valpar. Sedan har Peter för ett tag sedan valt sin hane. I lördags var pappa här och valde sin tik. Och igår kom nästsista valpköparen Malin hit och har valt sin tik :-)

Nästa helg kommer sista valpköparen.

 

Malin tog en så fin bild igår som jag bara måste dela med mig av.
Hela ligan samlad:

 




Nu har jag suttit länge och väl och studerat valparna och deras mor här i köket när de haft lekstund.
Intressant att se :-)

Valparna har heltklart hittat sitt favorit ställe inne och det är under köksbordet. Då ska stolarna helst va helt indragna mot bordet så de blir som en kombination av hinderbana/koja där under.
Jag hade gjort så fin myshörna med filtar tyckte jag, men dom drog de genast med sig in under köksbordet.

Nu snarkar de snart gott efter lite mat, under köksbordet givetvis :-)



Min Wolf  (Of Wolf and Man)




Wolf



Hanen (Better Than You)
vars eventuella nya ägare kommer och kikar på på söndag.





Husse med bebisar i hundgården




Tugga på mattes skor är gott!




Wolf snuttar tutte medan mamma tuggar ben




Mamma Sila äter ben




Tiken (Fade to Black) som min Far valt. Ser något grym ut på bilden
med sin krigsmålning av lera i ansiktet.
Men hon har visat sig vara tuffast hitills :-)





Ser något snällare ut här kanske  (Fade to Black)





Min donna som blir kvar här (Ain't My Bitch)




Fade to Black




MMmm! Vi fick smaka lite på mammas ben :-)

2011-11-20 @ 17:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Tur det finns modern teknik så man kan få se på underverken lite då o då:) Kram.

2011-11-21 @ 19:05:05
Postat av: Brittis

Valparna är så söta så jag borde inte se på bilderna, blir alldeles valpsjuk!

2011-11-21 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0