Gårdagen..

Gårdags kvällen spenderade jag på en Moped. Varför inte?! Haha, va trevligt. MEN de va ju inte som att åka Zundapp :-( Trotts att jag och Zundappen haft våra duster..
"blir du sur, blir jag sur..!!"


Ja Suzukin är ju hur lätt startad som helst, men saknar tomgång vilket jag glömde i några korsningar :-) Men typ sista korsningen av stora vägen hem mot oss, då satt den. DÅ kom jag ihåg, INTE släppa på gasen!

Sist jag åkte denna streckan va de på min nya (läs gamla) cykel. Då guppade jag fram. De gjorde jag inte nu!! Nej, nu gnisslade jag fram istället. Va ett lite små irriterande ljud. Ni vet hur en gammal säng kan låta. Ungefär så gnisslade vi fram.

Vägen va ju inte kanon precis, bitvis. Då de börjat göra iordning den för ny-asfaltering så vart de grus (läs stenkross) på endel ställen. Fick lite fina ställ då och då :-D

Under min tid på motorpeden så fick jag lite låtar och bilder i mitt huvud.
Jag delar med mig:










..jag åkte och sjöng högt ..hallå moppepojkar tänk på va ni gör..
2011-05-03 @ 20:23:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0