Börjar hänga med..

..bra i planeringen nu!

Jobbade till närmre kl 15 idag, sen hem. Bytte om och gick ut i hundgårdarna och städade där. Kratta grus, mocka skit, gjorde rent skålar, kammade Nikki. Hon såg tidigare ut som en mohikan, men jag kammade bort de så nu blev hon en malamute igen :-D

Passade även på och förde några djupa disskusioner med mina älsklingar.
Här kommer en:



Ja, sen fortsatte jag med gräsmattan och klippte hela den. Thommy kom även hem från jobbet här någonstanns.

Jag bad honom bära undan en stege och några färgburkar och leta fram mer stift till dyckertpistolen. Jag såg hur hans ansiktsuttryck ändrades..

Jag frågar varför han vart så sur och får till svar:
De verkar som man bor i ett jäkla arbetsläger numera..

Tror även att han jämförde mej med någon typ av tysk diktator eller nått liknande..?

De är ju inte för att vara elak som ja vill få färdigt här hemma.

Jaja, jag klippte gräset färdigt och gick sedan och rengjorde badtunnan och satte lock på den. Så nu är de bara att stoppa i vattenslangen och fylla upp.

In och fortsatte med listningen så nu är den klar!!! Bara lite på loftet kvar och de tänker ja faktiskt inte göra innan helgen. De struntar jag i!!! :-D

Imorn blir de heldag på jobbet så då händer inte mycket varken här eller på bloggen.
Hej så länge!

2011-05-18 @ 20:33:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0