Onsdag




Förutom jobb idag blev de även en längre promenad på byn. Har inte så mycket roligt att berätta alls.
Just nu sitter jag o väntar på att kvällsmaten ska bli klar. Har sötpotatis i ugnen och vildsvinsskav på spisen.

Påtal om vildsvin så kan ja dela med mig igen av filmen jag filmade i höstas när vi var påväg hem från stugan..
En favorit i repris:










Har även börjat sortera upp lite bilder i datorn. Kan bjuda på några från vår fjällvandring.



Arg/trött? ..eller en kombination.




Jag skriker på Zigge som bestämt sej för att springa neråt
fast vi egentligen är påväg uppåt. Här vill man inte ramla ner
med en stor tung väska på ryggen.




Jag sur för jag ramlat i en bäck




Att kissa i hårdvind är en upplevelse



Men givetvis fanns ju de ljusare stunderna oxå:








Lycka!! ..framme!





Öl & körv




Fin utsikt från vår tältplats



 



PIPPI







Toppen av Sveriges högsta/längsta vattenfall





Föttera




Jag & Nikki mitt uppe på Fulufjäll

 



 

2011-03-23 @ 18:47:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Iiiih, jag är så höjdrädd att det isar under mina fötter när jag ser bilden på era fötter ovanför fallet!

Vi har vandrat (kort dagstur bara) i de där trakterna en gång och det är jättefint där. Gillar er tältplats :-).

2011-03-25 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0