Då var det dax igen!

Igår kväll va jag duktig och betalade räkningar och bokade en besiktnings tid för Lancern!
Men de va dåligt om tider så de blir först i slutet av April.
Men de är ju bra att jag hinner förbereda mej mentalt en tid innan.

Det brukar ju gå så bra för mej när jag besiktar bilar, ni kanske behöver förfriska erat minne lite..

Här kommer några av mina tidigare Bilprovnings Rapporter (klicka på respektive länk):


Bilprovningen Del 1

Bilprovningen Del 2

Bilprovningen Del 3


Ja som sagt nu har jag ju redan provat allt.. Undra hur de ska gå den här gången då..

2011-03-25 @ 08:57:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

2011-03-25 @ 09:40:45
Postat av: Brittis

Var för snabb i fingrarna i förra kommentaren! Jo, skulle skriva: du berättar väl hur det gick? Hi hi, brukar var intressanta rapporter. Trevlig helg!

2011-03-25 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0