Besöksräknaren

Besöksräknaren har inte riktigt fungerat som den ska och fanns inte alls kvar när jag kikade in här igår.
Sidan som jag gjort den i ligger nere just nu iallafall märkte jag, därav felet.

Så nu har jag gjort en ny, därför är siffrorna nollade.
Men nu ska räknaren förhoppningsvis fungera igen och siffrorna lär väll ticka uppåt igen antar jag :-)

Kollade in statistiken på min blogg på blogg.se och jag hade en fruktansvärd uppgång Vasalopps-söndagen, 127st sidvisningar! :-D

Om du mot förmodan inte skulle förstå vad jag menar med "Besöksräknare" så pratar jag om de siffror som står på höger sida om inläggen under Profilbilden på mej :-)

Nu ska jag greja lite här hemma.
Barnvakt och Hockey ikväll!!!
Undra hur jag ska klara att kombinera barnvakt till 3 livliga pojkar, äta chips, samtidigt som jag hejjar fram FBK!
Kan bli svårt! :-) En viktig match som kommer bli riktigt spännande misstänker jag!

2011-03-16 @ 10:07:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0