Tisdag 21 Juni

Ja här i bloggen händer inte så mycket, de är väll ungefär motsattsen till mitt liv. Hinner inte riktigt med här. Men åandra sidan vet jag inte om de faktiskt är någon som saknar när jag inte uppdaterar minst en gång om dagen..?

Till att börja med handlade bloggen om hundarna och många aktiviteter vi gör med dom. Ja de handlar den ju fortfarande om, men även onödigtvetande om vad jag gör om dagarna. Är ni verkligen intresserade av det?!


Av allt som hänt har vi blandannat haft besök av Peter förra veckan. De blev ett pass ihop på gymmet, sen vidare hem till Patrik och en lååång och såå trevlig grillkväll :-) Mitt i veckan!!

Vi fick ett så fint träd av Peter. Som vi planterade dagen efter. En så fin present!





Thommy gräver en grop




Trädet på plats i blåsten




Vårat fina träd



Ja de som tar upp min tid när jag inte bloggar är blandannat hundar och hundträning. Ja har fortfarande inte gett mej ut på MTB med dom. Har tyckt de är lite varmt.. Men de simmar regelbundet iallafall.

Styrketräningen går väl oxå framåt. Jag ökar på vikter hela tiden, vilket är roligt och motiverande. Thommy köpte mej ett par handskar här om dagen och vilken skillnad de blir.

Förut när jag kört marklyft och öser på med vikt på stången så fick jag inget bra grepp utan de kändes som stången ska glida ur händerna på mej. (Finns ju inget magnesium på gymmet..)

Men nu med handskar blir de skitbra! Har även nytta av dom när jag bla kör "traps" o använder tyngre hantlar. Förut kändes de som valkarna i händerna skulle dra med skinnet av fingrarna. Så nu blir de nice och kunna köra tyngre tills musklerna inte pallar mer istället för att ge sej för att händerna gör ont!

Dessutom va de ju såå snygga också


Harbinger Women's Pro Glove



Fick även en matchande Mp3-spelare :-) ..liten som en 5krona och rosa..




Den ska få underhålla mej på blandannat Tjejvasan.. :-)




Försökte ta en formcheck-bild på mej här om dagen. Men de gick ju inge vidare. De va skapligt svårt att ta på sej
själv!! Dels spänna sej och lyckas komma med i bild samtidigt som man ska hålla helt still så de inte blir suddigt!


Ja de ser väll inte mycket ut för världen, men nått händer väll iaf..?




Morgon-spännis!



Ja sen sist har vi även varit ute till flytbastun en sväng också. Kyrkan har ju placerat den så lägligt utanför vårat hus :-)





eldar på förfullt i bastun



new castle i bastun :-)




Vi har väll även haft en och annan fin kväll på altanen..

 

 


Vy från altanen

Men sommaren är väll ändå bra överskattad ändå?!

 

Nä nu ska jag ut och leka med gräsklipparen medan min man ligger på soffan i feber & en riktig förkylning. Vekling där!! ;-)



 

 







 

 

2011-06-21 @ 18:20:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Vilken BIFF :D

2011-06-23 @ 07:36:03
Postat av: Brittis

Joho du, jag läser gärna om vad du/ni hittar på :-). Snygga muskler, för resten!

2011-06-24 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0