Haha

Haha!
Satt och kolla igenom kameran från 50 års kalaset vi var på förra helgen.
En av låtarna som spelades under kvällen, Jätkän Humppa. I ett av klippen så spelas just denna låt och när jag spelade upp filmen så säger både jag och Thommy, vem fasen är de som sjunger??!!!!

Efter ett par gångers uppspelande av klippen så konstaterar vi att DE ÄR JU JAG SOM SJUNGER!!!
Haha! Jag låter som en gammal finsk gubbe. Och att ja kunde den låten?! Haha.
Ja lite dålda talanger verkar man ju ha, som uppenbarar sej efter ett par norrlänningar. Fick även en liten back flash om att jag faktiskt sjöng låten och min bror undrade hur jag kunde texten på den..




En annan låt som spelades som jag konstant haft på hjärnan i en vecka. (Har nästan blivit galen). Sjöng den konstant i en timma när jag klippte gräset bland annat..

Finskmusik rockar.. Eller va tycker ni?!










Snart har vi sett färdigt hela serien av Rederiet. Bara typ 5 avsnitt kvar av 20 säsonger. Känns sorligt. Jag har alltid älskat finlandfärjor. Kanske för att ja aldrig riktigt känt mej helt svensk..? Så på en färja mitt emellan Finland och Sverige, där hör jag kanske hemma? De är det som känns helt rätt..?
2011-06-02 @ 10:25:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ulrica ö

hrm.. trodde ju vi skulle få se/höra klippet från festen när DUUUU sjunger ju! vill höra det ju! ;D

2011-06-02 @ 23:55:37
URL: http://malamute.nu
Postat av: malamutemamma

Haha!

2011-06-03 @ 06:49:12
URL: http://malamutemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0