Vansbro

..då var det avklarat! :-)
Trodde de skulle ta mycket längre tid för mej än de gjorde. Då det är trångt och massa folk ivägen och även om man vill simma fortare så går de inte alltid.

Trängdes och gjorde några omkörniningar men gav inte allt ja hade. De är ju svårt när man inte kan simma fortare för man har folk både bakom sig, framför sig och på sidorna.

Hade räknat med att de skulle ta längre tid eftersom man inte kan simma som man vill. Men klarade de under halvtimman så jag e nöjd!

26min 30 sek.

Trodde först ja missat min start! Gick runt i vansbro och hämta startpåsen mm. Hade ingen klocka på mej. Vet att de är ont om tid och är påväg till starten. Min startgrupp fick vita badmössor. När ja kommer till bron ser ja bort till starten och ser att hela stranden är full i vita badmössor som värmer upp till musiken.
PANIK!! Bråttom bråttom. Kommer fram och ser att den startgruppen hade silver, inte vitt. Jag hade 30min tillgodo. SKÖNT!




Syster med fam följde med som hejjaklack



Från en av broarna



Ombyte vid bilen



ÄRLIGT! Badmössan va alldeles för liten!!




Laddad för start!



Jag påväg till starten




På startlinjen!




Simmar




Ser ni mej?



I mål




Me




Min lunch
2011-07-09 @ 17:43:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Jösses vilken bedrift!Grattis, kanonbra jobbat!

2011-07-09 @ 20:00:20
Postat av: S

då var det igång! ;)

2011-07-09 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0