Onsdag 13juli

Godmorgon!!

Idag kommer det att bli en bra dag känns det som. Gick upp kl 06, ut på morgonpromenad med mannen samt Divine. De blev en runda på 50min. När vi kom hem åkte gubben till jobbet. Jag mata hundarna och gick in och tog handom tvätt och städning. Har även fått i mig frukost och ska åka till jobbet om en stund.

Första natten på snart 2 veckor, tror jag, som räven inte besökte oss. Hundarna sa inte ett knyst på hela natten. Tom räven lät bli att skälla (han har stått vid hundgården och fått igång hundarna och skällt ikapp med dom senaste nätterna)


Får dalabesök i eftermiddag :-) Längesen vi sågs..

 

Veckorna rullar på som aldrig förr. Längtar till fredagen då vi far upp till Nornäs igen, åh mitt paradis











2011-07-13 @ 08:27:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

ÅÅH vilka härliga bilder :D

Längtar till hösten, kyligare väder, gula löv, duggregn och mörka kvällar...



Hör av mig när vi fått snö ;) Brukar komma i tid där uppe :D



Kram //R

2011-07-13 @ 18:11:01
URL: http://kiierontyler.webblogg.se/
Postat av: Brittis

Åh, vilka härliga bilder!

2011-07-16 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0