Tisdag 12 April

Jag har inte såå mycket att berätta. Har iprincip bara jobbat o sovit senaste 2 dagarna känns de som.

Igår blev de typ över 12h på jobbet så när jag väl cyklat hem hade jag sånn huvudvärk att jag tvärslocknade. Jo jag hann duscha också innan jag somnade. I koskit vatten. Jag va så trött att ja orka inte bry mej! Så jag tog en låååång dusch och trotsade koskiten, Thommy bara skaka på huvudet åt mej. Han hade själv åkt iväg för att duschat tidigare under dagen för han inte klara av att duscha i vårat stinkande vatten.

Men man ska komma ihåg att de finns alltid dom som hade de värre!!
Bara på med deo och massa parfym efteråt.. Om nu någon tycker man luktar illa får de väll hålla avstånd då, de är deras problem :-)

Upp före 06:00 imorse och cyklade till jobbet.

Skulle ha slutat tidigt idag, men blev kvar några timmar extra.

 

Men bjuder på några bilder jag tagit ikväll iaf.

 


Bus på bryggan



Bus under huset



Ibland går de för fort för kameran



Bus



Husse tittar fram runt knuten



Thommy provar om isen håller



Nikki ska visa att de håller



Sen blev de kvällsmat, lite ben :-)



Mat!



Mat e gott!

Nä, nu hockey!

2011-04-12 @ 19:23:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0