Söndag 3 April

Ja såhär ser våran väg ut ungefär.. Så kom inte och hälsa på oss utan ett par gummistövlar redo!











Ja som ni förstår går det inte att köra hund här. På isen är de ca 1dm vatten nu, och vägen ..ja de vet ni ju hur de ligger till med den!

Vi blev lite rastlösa här idag så vi drog till gymmet.
Imorgon är jag ledig så då ska jag städa hundgårdar. Pga vädret är allt i flytande form så de får bli fram med vattenslangen och spola rent inne hos dom istället för skyffeln.

Vet ni vad??! Jag har syndat! Jag som iprincip aldrig äter godis, fick ett sjuuukt dumle-sug. Så jag var tvungen att köpa en påse efter gymmet och så tryckte jag i mej nästan halva. Men ja gör de med gott samvete





Har iaf varit på gymmet 4ggr denna vecka. Vädret har ju varit sådär.. Men hoppas snart kunna lägga på några mils cykling per vecka oxå. Men veckan som varit har de ju kommit snö 2 dagar så de har inte varot super optimalt före om man säger så.

Ska ta tag i simningen också, men som de är nu har jag ju inte ens en bil så jag kan komma iväg.
När ja fått några fler mil i cykelrumpan kan jag ju cykla till badhuset o simma o sen cykla hem. De blir kanon!


Ne, nu blir de tonfisk till kvällsmat och några avsnitt rederiet tills vi somnar.
2011-04-03 @ 19:32:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0