Dagens Noteringar!

Notering nummer 1:

Asså om en hund råkar bajsa ute då är de sååå himla viktigt att man som ägare plockar upp efter sej. Trots att hundarna oftast brukar gå ner mot diket och inte skita mitt på vägen.
MEN! om en häst råkar skita, vilket de oftast väljer att göra MITT på vägen, nej då är de inge viktigt att plocka upp tydligen! Hur kan de vara så?!



HÄSTBAJS




Notering nummer 2:

Om man missar att ta med sej ryggsäcken då kan man lägga grejerna i en konsum påse och tejpa fast i "hundstången" fram på cykeln. Snyggt och praktiskt!




Påse på pinne

 


Notering nummer 3:

Om man behöver få med sej papper hem som inte fick plats i konsumpåsen, tejpar man dom på ramen. Då slipper man dessutom fula veck.

 


Papper på ram



Nu ska jag åka till jobbet strax!

Avgörande match ikväll, bäst att notera även detta, ifall någon förvirrad själ faktiskt missat de :-)



 

2011-04-14 @ 13:00:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Instämmer helt & fullt i din kommentar om hästskiten mitt på vägen!

2011-04-15 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0