Titta va jag filma igår!!

Mötte en långtradare strax utanför Sörsjön. Han blinka med alla lampor och vi undra va de va frågan om.

Vi åkte en liten bit så skriker Thommy: EN BJÖRN!
Där satt en stor svart boll i väg kanten. Jag börjar rota som en idiot efter kameran och Thommy skriker: Nej de är ett vildsvin!!

De kom fler och de gick fram till bilen när vi stannade och var jättenyfikna. Jag fick den strålande ideén att dom var lite hungriga. Så vi gav dom lite bullar. Men då kom de fler från alla håll vilda och agressiva blev dom.

Vi börja rulla framåt för o inte få grisar i hela bilen och rätt som de är springer en bamsestor gris till rakt ut framför bilen. De är därför jag skriker lite i början av filmen.. :-) Vi var typ någon cm från att köra på den..


2010-11-22 @ 07:26:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Hahahaha !!! Sanna djurmänniskor :-D Matar dom med bullar !!! Som i vintras, när jag matade mössen ute i vedhögen för jag tyckte så synd om dom i kylan - sedan hade jag huset fullt...

2010-11-22 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0