Kaiza

Kaiza har aldrig varit en hund som vill vara i möbler, utan har alltid hållt sig på golvet.
Men nu senaste veckorna har hon fått för sej att när hon är inne så ska hon sova i soffan på natten, då med kudde och en filt gärna som hon lägger iordning så snyggt. Givetvis när vi inte ser. Sen sover hon där gott hela natten.

I stugan klättra hon snabbt upp o våran säng när vi gått ut. Men eftersom hon fäller rätt mycket nu vill jag inte ha henne i sängen. Så vi ställde några stolar för medan vi drog iväg och bada bastu.

Det blev ett STORT leende på mina läppar när vi kom tillbaks till stugan nu ikväll och jag hittade henne såhär:




Kaiza har gosat ner sej i en fotölj






Kaiza :-)



Jag var under veckan iväg och gjorde en allergi test på henne. Hoppas få svar inom någon vecka på det. Visar inte testet något så har jag nu från olika håll fått många ideér på vad som kanske kan hjälpa som absolut är värda att prova!

 

Hon fick bo inne i Nornäs denna gång eftersom hon har sånn fruktansvärt dålig päls pga klådan!

 

2010-11-20 @ 23:59:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad söt hon är :)

2010-11-21 @ 12:42:15
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Ulrica Ö

gofisar är dom, vovvarna!! :D

2010-11-21 @ 20:54:43
URL: http://malamute.nu
Postat av: Brittis

Hon är för söt. Hoppas verkligen att det löser sig med hennes klåda stackars henne.

2010-11-25 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0