Från Furudal

Hittade en bild på Facebook från Furudal som Linda tagit på mina grabbar i utställningsringen.




Thommy och "Iluk" Noatak's Snowdog Iluk du Yra i utställningsringen




Har haft en toppen födelsedag! Älskling bjöd ut mej på mat. Så när jag slutade jobbet åkte vi till Kristinehamn och käka på Kina restaurang. Han hade gjort sej så fin när jag kom hem, kavaj och grejer, gullet.

 

Käka 3-rätters och han som servera oss var lika förvånad varje gång han hämta tallrikarna och mina var heeelt tomma! När han tog ut efter efterrätten säger han: Hur stor mage har du? du äter mycket :-D

Haha. Jag älskar mat!!

Fick ett paket vid middagen av Älskling. Ett par nya bindningar till mina pjäxor. Hade ju inga bindningar som passade dom förut! Blev jätteglad. Hade ju tidigare fått en cykel av honom också.

 

När vi var mätta och belåtna åkte vi hem och när jag öppnar ytterdörren hemma står där inne ett par nya SKIDOR :-D Nu är jag verkligen redo för Vasaloppet och nordisk körning i vinter!

 

Tack min underbara Snutt!!! <3

2010-11-13 @ 08:20:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Darksess

Vasaloppet? :O Oj så jobbigt.

2010-11-13 @ 11:20:48
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Ulrica Ö

hejaheja! vill ju se kort på skidorna oxo! :D

2010-11-13 @ 13:21:37
URL: http://malamute.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0