Dålig update

..har bland annat varit på en 2-dagars kurs i Stockholm och jobbat så har inte hunnit uppdatera bloggen denna vecka. Idag efter jobbet blev de iaf en tur med hundarna.

Ja min tripp till Stockholm var sådär.. Själva kursen var bra, och det är ju så fantastiskt bra mat på våran Kursgård!!!! Men själva hemresan drog ner betyget AVSEVÄRT!

Pga mycket trafik och vägarbeten och snö, så blev vi sena till Centralen så jag missade mitt tåg. Ringde för att boka en ny biljett hem. Då visade de sej att nästa tåg var fullbokat. Fick åka med ett som gick 3 timmar senare och byta till buss plus stå och vänta in bussen i Örebro i 40MIN! Inte alls roligt. Skulle varit hemma efter kl 19. Var istället hemma någon gång efter kl 00!

Och inte nog med det!! När jag skulle hämta ut min nya biljett på centralen, ja då funka de inte. I automaten stod de att jag inte kunde få ut min biljett. NÄHÄ tänkte jag. Provade i en ny, men inte heller i den automaten fungerade det.
Gick till SJ:s info/kundmottagning. Gick för att ta en kölapp. Då får jag nr 686!! Och de var just då på 500 någonting. Det var alltså över 150 personer före mej i kön!! Där någonstanns sa jag nästan högt för mej själv:
Jag åker aldrig mer till Stockholm!!

Hade jag istället åkt med egen bil hade jag ju kommit hem ungefär samma tid som mitt tåg nu skulle gå ifrån stockholm.

 

Ja nog om det.

Idag har jag jobbat och kört hund. Lite småkyligt om kinderna att sitta bak på fyrhjulingen, men ändå härligt.

De blev bara 2 bilder när vi stannat enstund, eftersom man blir lite seg i fingrarna och då är inte de första man vill göra att ta kort.

 

 


Fr vänster fram Zigge, Sila (liggandes).
Fr vänster bak Nikki, Iluk







Samma som bilden innan

2010-11-27 @ 15:54:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ulrica Ö

jaha, blir det polardistans eller?? :D

2010-11-27 @ 23:35:46
URL: http://www.hundaktivitet.se
Postat av: malamutemammama

Haha.. vet inte om ja hinner träna för de.. Får väll ta de året efter annars kanske.. Haha

2010-11-28 @ 19:05:59
URL: http://malamutemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0