Åh, besiktning igen!

Sitter inne på www.bilprovningen.se 


De är dax att besikta min bil, igen. Jag gör inget annat än att åker till bilprovningen. Har en kraftig beslutsångest vart jag ska boka tiden..

Karlskoga är absolut INGET alternativ. Där kör man ju nästan ihjäl sej när dom har världens största grop i golvet!!
Då är de Kristinehamn och Filipstad kvar. Känns inte som om jag vill till något av dom ställena ;-/

Kanske lite långt att åka till typ Karlstad eller Örebro och prova lyckan på, för mej, nya bilprovningar :-)

Nä, får helt enkelt ta och samla ihop lite mentalstyrka och boka tiden snart, de ska vara gjort i April.
Men jag tror jag helt enkelt väntar ett par dagar till.. de känns lite bättre så tror jag!

 

 

2010-03-26 @ 09:00:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0