Hallå!

Nu har vi äntligen beställt nytt bredband, ska bli intressant och se om de kommer fungera bättre än va detta har gjort. Eller ja, sämre kan de ju knappast bli!!! ...hoppas jag!!!
Modem och de kommer till veckan hoppas jag, då jädrar kan ja blogga igen om ja har tur.

I helgen är vi familjehem, jag har även varit och jobbat några timmar på förmiddagen. Då åkte Thommy & N till brädgården och köpte hem lite färg och lister. Det är så sjuuukt lite kvar på huset insåg jag igår :-) Så denna vecka har jag tänkt måla färdigt de sista utvändigt och få upp de sista listerna i gymmet och på lilla toaletten. Ska bli coolt att sedan kunna svara när någon frågar:

Ja!! ..huset är färdigt!!

Gräsmattan har fått en jäkla fart, jag har redan klippt den 2 gånger!! :-D
Visst de är lite små kala fläckar här och där och lite glest med gräs än. Men till nästa sommar hoppas jag på en toppenfin gräsmatta. Men nu kan vi ju mer eller mindre utnyttja tomten iaf. Vi kan gå på den utan att bli leriga!



När jag slutade jobbet idag kom Thommy & N och hämtade mej så åkte vi och handlade mat.
Så ikväll blir det tacomys, chips dipp, jordgubbar och film, mumma!!
trots den lilla detaljen att jag glömde hyra filmen :-D Så jag lär åka in till Storfors och styra upp de sen.

Förra helgen hade vi brudar möhippa för min kära syster som snart gifter sej.

Ja bilder på allt utlovas inom kort.. :-) Bara modemet behagar dyka upp!

 

 

2010-06-12 @ 14:30:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Heja på, förstår att det känns härligt att nästan vara i mål med huset.



Ser fram emot mer regelbunden blogg från dig igen!

2010-06-12 @ 22:07:19
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0