Lars Monsén

..förlåt Thommy, men där ligger du i lä!! ;-)

Fick en fråga vilken Lars Monsen låt jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Lägger in låten här. Jag har inte lyckats hitta just den version som jag har i min mobil,
det finns en version som de visslas lite i också, fast det är förövrigt samma låt, och den är mycket mycket bättre!
Men den här är det iaf, fast en lite annan version som sagt.
Alla låtar som är med i hans filmer så jäkla bra, men får sånn gåshud! Men här kommer en av dem så länge.

Prova att spela den när ni står där bak på släden och kör, de blir en helt annan känsla då (om man sett filmerna kanske då förstås).

Låten heter Man in the Wilderness



2010-01-10 @ 19:56:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ulrica Ö

den där känner vi allt igen!:) synd att walkietalkien hade gett upp! Fast originalet är lite mera sådär "ödsliga" toner i, och musiken borde man väl kunna hitta på nrk-s arkiv kanske? vet att dom har några av monsens avsnitt för fri nedladdning där i alla fall, om någon vill se. ;)

Själv har ja plöjt alla filmer/avsnitt, de finns så mycket att lära av honom!

Nä, nu skiner solen o luftvärmepumpen har ÄNTELIGEN hoppat igång! Ut med mig!

2010-01-11 @ 12:01:07
URL: http://malamuter.blogspot.com
Postat av: Malamutemamma

Ja precis, lite ödsligare och visslingar är det i den versionen och de är den som är så klockren när man kör :-) Har den som ljudklipp i mobilen men vet inte hur jag kan få in de i bloggen.. :-(

2010-01-11 @ 13:06:23
URL: http://malamutemamma.blogg.se/
Postat av: syrran

hallå när skulle ja få se de där filmerna me gubben där? :)

2010-01-14 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0