2014-09-16

Igår blev det körning med 4-spannet igen när barnen somnat på kvällen.



Selfie på fyrhjulingen

De blev rätt mörkt på hemvägen


Väl hemma på gården igen

Idag har vi inte varit hemma så mycket.
På förmiddagen åkte vi till mamma.
Lunchade där.

Sedan efter lunch åkte vi till min syster.
Så Vidar fick leka med sina kusiner.

När vi kom hem efter 16 tiden åt jag o barnen kvällsmat, sedan ut och började med gräsklippningen.

Thommy har konferens med jobbet hela dagen o kvällen så han har vi inte sett röken av idag.

Medan jag klippte blev Vidar tydligen trött (blev inte så många minuters sömn på middagen idag).
Rätt som de va när jag tittade på honom så hade han hämtat en liten kudde och plockat fram regnskyddet till vagnen och använde som täcke.
Han va tydligen trött stackarn!!




Så jag slog av gräsklipparen och tog med barnen in.
Fixade dom för natten och la dom.

När de somnat tog jag barnvakten med ut och matade hundar, fyllde foder hos hönsen och klippte klart gräsmattan.


Blev varken gym eller hundkörning idag, eftersom jag haft barnen själv hela dagen och kvällen..
2014-09-16 @ 20:53:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0