2012-10-22

Igår blev de både gym och hundkörning.
När thommy kör hundarna så tas de ju aldrig några bilder.
Men igår körde jag, så då knäppte jag några som alltid.

Blev rygg & biceps igår em.
Sedan hem åt mat, natta barnen och sedan ut till hundarna.

Eftersom jag inte har tillräckligt med hundar för att tävla i vinter behöver jag inte lägga så mycket krut på distans.
Utan kör mest de som passar för dagen..
Alltså har man gott om tid kör jag längre typ..

Men nu skulle Storm med och då blir de alltid kortsvängen än så länge.
Eftersom han är såpass ung.

Regnet öste ner..

Dax att plocka fram linor, sela hundar osv..





Här är vi påväg hem igen.
Pannlampan dog under turen.

Men eftersom jag har lys på atvn så är ja inte så noga med att ha koll på batteritid eller ha extralampa o batteri med.
Vilket jag givetvis kommer ha när jag kör släde!!

De visade sej när jag kom hem iaf att de va slut på kräm i batteriet.
De va ju bra!
Tråkigt om min nya lampa skulle pajat direkt!!

Den blir inte sämre, och på så sätt förvarnar när den ska ge sej, utan bara tvärslocknar.
Så därför vart jag först osäker på om den blivit för blöt..

Min nya pannlampa. Jättenöjd!!
En tunicat 1200lumen :-D




Bilder från när barnen åt frukost imorse.

Och från när jag och Vidar mata hundarna imorse.

Vi passar alltid på att gå ut till djuren, då Varga ändå sover efter frukosten.

Vidar har ju mer utbyte av att vara ute. Varga kan bli sur om de blir för länge o sitta i vagnen. Men bara hon lär sej gå så!!

Vidar är med och kollar noga så alla får sina skålar som de ska när vi delar ut maten :-)

När vi kom in passa jag på att göra rent barnvagnen.

Den var mer grå en vit.
Skura all klädsel med klorin i badkaret först och oj så fin den blev igen!!

Sedan in med de i maskin och nu hänger de på tork.

Får förvara den inne (vart de nu kan bli). Det blir mögelfläckar direkt nu på hösten..

2014-10-22 @ 12:29:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

2012? ;-)

2014-10-22 @ 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0