Vargas dop

Är nu över.
Bjuder på ett par bilder från dagen.
Tack alla som ville komma!!
..och för alla fina presenter!
Vi har bara 2 kvar att "reda ut" vilka de var ifrån (några kort hamnade lösa och satt inte fast på paketen).

Ska dela lite bilder på alla presenterna, kanske imorgon, så ni får se allt fint hon fick!

Dagen gick bra.
Min mamma upptäckte dock att jag på en doptårtan skrivit att hon var född på 1200talet år 1213..
Haha minns att igår när jag höll på och gjorde just siffrorna till den tårtan stod Vidar och drog mej i byxbenet och gnällde, tappa en tallrik i golvet som gick i tusen bitar.
Ja åså amningshjärna på de!
Så jag har massa att skylla på för de.
Räddade upp de lite snabbt med att ta bort 12 och ersatte de med en blomma så de fick bara stå -13 istället :-O

Det stod iaf rätt namn på den andra tårtan :-) 


















2014-03-01 @ 21:23:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Du kan göra tårtor du, de är jättefina! Proffsigt.

Svar: Tack 😄
Ida Vähäsalo

2014-03-02 @ 11:26:31
Postat av: Malin Wederberg

Tack för att vi fick komma dit. Ett jättefint dop! De där tårtorna.. mums :D Vad var det du hade emellan bottnarna?

Svar: Tack för ni kom!! Och den fina presenten :-) Hallonmousse, vit chokladmousse & blåbärsmousse.
Ida Vähäsalo

2014-03-02 @ 17:27:16
URL: http://darksess.com/
Postat av: Sofia

Kamraterna på jobbet vart också imponerade av tårtan! :) Tack!

2014-03-02 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0