Igår och idag

Igår hade jag vilodag.
Eller ja tränade mage hemma, men jag hade vilodag från gymmet.

Antar endel kan uppleva mina bilder stötande som dyker upp då och då.
Men eftersom jag är intresserad av kroppsbyggning är det ju svårt att visa alla resultat fullt påpälsad.
Så, take it or leave it, liksom.

Igår eftermiddag städade jag och Vidar hos hundarna (Varga sov brevid i vagnen).
Vi bytte halm o mockade lite.


På kvällen hjälpte han mej även baka en sk proteinsockerkaka.





Nu på förmiddagen har jag dammsugit hela torpet.
Även moppat golv så nu luktar de grönsåpa (blandat med hund eftersom Zigge bor inne).

Idag blir de ett benpass på vital!!
2014-03-07 @ 10:25:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0