2014-03-27

Nu börjar de hända grejer.
Nu är det hålslag på 8 av 9 ägg i kläckaren.
Så inom nått dygn borde de kommit kycklingar :-)

Nu hoppas vi såklart på många hönor.
Men med min tur kommer de väll bara tuppar!

Idag står baksida lår och bröst på schemat.
Ett av de roligaste passen!
Idag har jag en plan att öka på vikterna i benpressen.
Vi får se om de går..

Imorgon är det fredag.
Då ska vi få barnvakt, till båda barnen och vi ska åka på räkfrossa med ett kompisgäng.

Vi har som plan att lägga Vidar halv 7.
Vanligtvis somnar han på 5min.
Sedan åker vi ca 18:40, vi ska vara där vid kl 19.

Då är det bara Varga som syrran behöver greja med.
Och hon brukar vilja somna natten vid 19-19:30 tiden hon oxå.
Så henne hinner jag nog mata det sista kvällsmålet innan vi åker.

Krånglar det sen har vi ju bara 20min hem.

Thommy ska köra och de är planerat att mamman ska dricka vin.
Hur ska de gå?!
Jag som inte drukit sedan december 2011!!
Bortsett från EN 33cl öl i bastun efter Vidar kommit, innan Varga blev till.

Vi får se, kanske bara tar ett glas vin.

Jag har pumpat ur och frusit in mat iaf, så de är bara att hoppas på att Varga tar flaskan sen under natten och morgonen.
Men är hon hungrig så äter hon väll?!

Ja vi får se, hoppas även att barnen sover som de brukar.
Vidar sover ju hela nätterna, vissa nätter får man gå in och stoppa om honom EN gång (tror han drömmer o vaknar ledsen för det).
Annars brukar han sova till ca 6:30.

Men de brukar väll alltid bli att de sover oroligt när allt inte är som de brukar.



Två bilder från igår

2014-03-27 @ 07:53:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0