2014-03-03

Det har varit en bra helg,
med dop och 20-års kalas.

Men igår kväll va jag helt slut,
låg o gjorde sånna här Goa ryck flera gånger när ja skulle somna.

Nu har thommy åkt o jobbat.
Jag o Vidar sitter o delar på mina frukostägg.

Denna vecka ska Vidar till BVC.
Det var ett halvår sedan han hade besök dit sist.
Nu är det läkarundersökning och vaccination.
Sist va han ju mer som en bebis när han fick sprutor, undra hur de går nu när han är mer med.

Om en stund ska jag klä barnen och gå ut.
Vi har fått lite mer snö, så all blankis är täckt.
Skitbra, för annars hade vi inte kunnat vart ute eftersom Vidar bara ramlar!

Idag blir de inget gym.
Har träningsvärk nästan överallt.
Men mage ska jag träna här hemma iaf.

Får se om de blir badhuset idag med barnen också.
Vill helst försöka hitta på lite saker varje dag, annars blir de så segt för Vidar att bara leka här inne hemma.

Igår fick iluk flytta ut efter 2 veckor inne.
Hans sår har läkt fint.
Nu är bra Zigge kvar inne, han har ett envist på tassen, vill inte han ska gå i blötan med den förns de läkt ordentligt!!







2014-03-03 @ 07:49:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0