Stockholmsresa och Metallica

I fredags förmiddag åkte vi hem till mina föräldrar, lämnade av Vidar och storm.
Sedan åkte vi och plockade upp thommys syster o hennes kille o styrde mot fjollträsk!

Vi hade ju sedan länge inplanerat att åka på Stockholm fields och gå på Metallicas konsert.

Det blev ett matstol redan i Karlskoga, då passade jag även på att värma Vargas lunch och sedan matade jag henne i bilen medan vi åkte. 

Vi kom till Stockholm vid 15-tiden.
Vi checkade in på hotellet o bokade även bord i restaurangen till kl 17.

Vi gick ill våra rum och gjorde oss iordning, sedan kom mimmi & rille till vårt rum och umgicks innan de var dax att gå o äta middag.

Vi åt supergod mat!!
Varga blev dock kvällstrött så hon o jag gick iförväg till vårt rum.
Där kokade jag hennes gröt på gasolköket (inne på toan för o inte starta brandlarmet).
Vilken bushmänniska ja kände mej som (vilket jag ju är).
Bor på finhotell i Stockholm o har ändå gasolköket med för o laga mat :-)
Haha, men hur skulle jag annars kunnat koka havregrynsgröt till Varga?!

Hon åt gröt o somnade för natten på några minuter i spjälsängen.

Mimmi la sej i vårt rum o tittade på tv och höll ett öga på Varga som sov, medan rille skjutsade ut mej och thommy till Gärdet.

Vilken kväll!
Vilken spelning!!
De va ju helt sjukt va bra de är!!!!
Måste va världens bästa liveband att titta på!!!

Varga hade sovit hela tiden när vi var borta o vi kom tillbaks till hotellet vid 1-tiden.
Varga sov ända till 6:30 helt utan mat under natten.

På lördagen gick vi på vasamuseumet innan vi styrde hem mot Värmland o hämtade Vidar & Storm.

Även Vidar hade sovit hela natten.
Storm hade däremot vart ledsen.
Så för o inte väcka Vidar hade de slutat med att pappa o storm sov på en solsäng i pappas garage ;-)































2014-06-03 @ 18:02:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Gasolkök på hotellrum? Jättebra sätt att lösa grötkoket på! Vad stor lilla Varga blivit! ursöt är hon.

2014-06-06 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0