Kvällsmat!

Kanske ska tillägga att jag inte, iaf just nu, fått några bittra kommentarer personligt riktat mot mej.

Utan de är mer allmänt om man ser va som händer på fb, instagram osv att många stör sej på diverse saker angående träning och kost.

Har fått frågan om mina portioner :-D
Och ja de är mina portioner som är på bilderna.
Men jag ska tillägga att mitt mål är inte att gå ner i vikt.
Jag äter mycket för de ska räcka till amning och bygga muskler.
Men lite längre fram i tiden sedan är tanken att gå ner i fettprocent.
Men just nu vill ja växa till mej först så de finns något att deffa fram!

Men bara för jag försöker bulka innebär de inte att jag vill äta skit och få massa onödigt fett.
Utan att äta proteinrikt men att inte ligga på kaloriunderskott.

Kvällsmat, stekt kyckling & potatis!



2014-01-12 @ 18:06:24 Mat Permalink


Kommentarer
Postat av: lisen

hur tillagar du kycklingen? o vad har du på för att få färgen? ser alltud så saftig ut? mina blir alltid torra därför hatar ja kyckling...

Svar: Strimlar, har på soya och kryddor och steker i stekpanna. Blir det torrt steker du för länge..
Ida Vähäsalo

2014-01-12 @ 21:17:45
Postat av: Brittis

Annat tips: blanda rapsolja och soja med riven ingefära och lite peppar, lägg i strimlad/delad kyckling och låt marinera en stund. Stek i panna. Blir mörkt och fint, som Idas på bilden, och väldigt gott. Vill man kan man ha i någon grädde eller creme fraich. Och smaka av med salt etc.

2014-01-13 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0