Dagen igår

Skrev ett inlägg igår som inte ville publicera sej, internetstrul..

Igår var jag på efterkontroll sedan Vargas förlossning.
Vidar fick vara hos farmor & farfar undertiden.

Blodtrycket var bra och blodvärdet på 138.
Måste väll vara bra med tanke på att jag inte tar några tillskott och helammar.

Jag fick svara på tusen frågor, prata om graviditeten, förlossningen och tiden efter.
Vi fyllde i ett formulär, gjorde vägning, mätning, prata träning, om framtiden, preventivmedel mm.

Det var även flera år sedan jag gjorde cellprov sist så ett nytt sånt gjordes också.

Barnmorskan sa att de syns att du är pigg och mår jättebra!! ..ändå har du två så små barn! :-O
Hon tala även om att de inte ens syns att jag fött barn, efter hon tagit cellprovet, de gjorde hela min dag :-)
Undra om det är något de säger på rutin till alla?!

Vidar var supertrött när jag hämta han hos farmor & farfar o somna i bilen innan vi ens hunnit lämna Storfors. 

Hemma sov båda barnen länge efter att jag burit in dem från bilen.
Så jag passade på att laga kvällsmaten.
Finsk muskelmat - makaronilåda.
Massa nötfärs, fullkornspasta 7ägg och lite mjölk.

När sedan thommy kom hemmåkte jag till gymmet.




2014-01-21 @ 09:58:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Vad kul att barnmorskan sa det :) Härligt att höra. Hoppas på liknande svar.

2014-01-22 @ 19:09:53
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0